挺佔中 莫紹文絕食26天 聖經撐信念

【新唐人2014年10月31日訊】(新唐人記者任浩綜合報導)在公營機構任職的莫紹文,儘管身患糖尿病,但挺佔中已經絕食26天。他累的時候,會慢慢躺下,並摸一下身邊的聖經。

仍在堅守的莫紹文,曾經在香港政府擔任測量師,現在任職公營機構,從事環保工作。儘管身患糖尿病,但為了支持學生的佔領行動,至30日已絕食26日,624個小時了。

長期不進食只是喝一點兒鹽水,讓莫紹文很虛弱,他坐著也堅持不住的時候,會慢慢躺下,並用手摸一下身邊的聖經。

接受獨立記者馬丁的採訪,莫紹文說:「點解絕食?一定係比催淚彈掟到傻咗啦!哈哈!其實有諗過要停,不過每日都有好多人送嘢嚟,陪我傾計,呢啲精神上嘅力量真係好有用!每當諗起 政府做啲衰嘢,我個心就叫我一定要堅持。而家我每朝都會上去政總條橋等班公務員返工。有啲人行過望我嘅眼神有怨恨,有蔑視,總之我好黑佢地憎。不過我知道 我堅持愈耐,佢地就愈唔可以坐視不理。我知咁樣好傻,不過我甘於做呢個角色。希望有一日怨恨會變成同情,同情變為理解。我知道香港人係有呢份同理心。」

儘管虛弱、疲憊,莫紹文仍選擇繼續堅持下去,打出「權貴橫行,庶民焉飽」的口號,希望以此喚醒更多的香港人站出來撐民主。

相關文章
評論