周潤發:佔中學生 市民讓我好感動

【新唐人2014年10月2日訊】(新唐人記者任浩綜合報導)香港著名演員周潤發,繼「民間特首」劉德華之後,稱讚佔中的學生、市民令人感動,同時批評特區政府的暴力做法。

10月1日下午,香港蘋果日報電話採訪了影視界大佬周潤發,發哥接到電話後,大讚參加抗議的學生、市民。他說:「我遇到啲市民啦,學生啦,佢哋咁樣去爭取訴求係好勇敢,令人感動。」

發哥稱讚學生們勇敢而理智,而且很聰明,但當局的行為讓人無法理解,「佢哋都係一個和平抗爭,你毋須要用到咁暴力嘅催淚彈。第一時間政府就應該,你唔好避。兜口兜面衝埋嚟嘅嘢,你一定要解決咗佢先,你唔可以避,梁振英唔可以避。」

發哥敦促政府儘快出台一個讓香港市民和學生都滿意的方案,讓參加抗爭的市民能夠返回到自己的日常生活中去,「政府喺呢個議題上(普選),成日叫我哋香港人袋住先。點解唔可以叫政府調番轉頭袋住先?」

1955年出生在香港南丫島的周潤發,現年59歲,出演過多部著名的影視作品。他曾在2007年保留皇后碼頭事件中力撐留住這一歷史性地標。

相關文章
評論